Turismkonference

Klik for at se kortet
Hvornår:
23. januar 2019 kl. 8:30 – 16:30
2019-01-23T08:30:00+01:00
2019-01-23T16:30:00+01:00
Hvor:
Bangs Have
Bangs Have
4930 Maribo
Pris:
210 kt.

PROGRAM

08.30 – 09.00 Check in

09.00 – 09.30 Velkomst fra værter og politikere

09.30 – 10.00 Digitale indsatser – sammen står vi stærkere v/ Emilie von Rosen

10.00 – 10.45 Hvorfra kommer vores tyske turister, og hvem er de egentlig? v/ Markedschef Mads Schreiner, VisitDenmark Hamborg

10.45 – 11.00 Pause

11.00 – 12.00 Purpose Branding i et digitalt perspektiv v/Rasmus Johnsen

12.00 – 13.00 Frokost

13.00 – 14.15 Break-outs – 4 valgmuligheder

1. Hvordan får du fat i den tyske turist og hvad er det, som gør en hjemmeside tysk v/ Iris Uellendahl PR & Kommunikation

2. www – Whad Wirker på Web? Fang din læser med en fængslende web-fortælling v/Louise Lindhagen, Skarpt Sprog

3. Hvordan kan Google Analytics data løfte dit salg? ved Victoria Frivold Olsen, VisitDenmark

4. Hvordan kan din virksomhed samarbejde med influencers? v/Alberte Lynggaard, Mediacom

14.15 – 14.45 Pause med kaffe & kage

14.45 – 16.00 Break-outs igen – samme valgmuligheder

16.00 – 16.30 Afslutning

 

Keyspeaker bliver Filosof Rasmus Johnsen, som folder emnet “Purpose Branding i et digitalt perspektiv” ud.

 

Hvilke workshops skal du være med på?

I løbet af dagen får du mulighed for at deltage i 2 ud af 4 workshops. Louise Lindhagen fra Skarpt Sprog, Victoria Frivoldt Olsen, Google Analytics ekspert fra VisitDenmark, Iris Uellendahl fra Uellendahl PR & Kommunikation og Alberte Lynggaard, influencer ekspert fra mediebureauet Mediacom.